25 maig 2009

Dia de l'orgull friki 2009


12 comentaris:

La Capsa ha dit...

Ai, no sabia que era avui. És que no informen, coi xD

Feliç dia :)

matgala ha dit...

Bonica col.lecció!

Feliç dia!

Jacme ha dit...

i això que no hi has posat el prestatge de ciència-ficció...

:DDD

gràcies per participar en la Nostra Diada! :P

Dan ha dit...

Ostres. Això es tot un doctorat en tolkien

Nightwing80 ha dit...

Mmm... Quina bona col·lecció, sí senyora! My preciousssss... ^^

Ma-Poc ha dit...

Doncs feliç dia! Per cert, els meus prestatges estan com els teus :)

Dodger ha dit...

Ooooooh, les cartes del senyor! Quins records! Amb la penya rolera ens passavem les hores del pati jugant-hi. I al mercat de sant antoni intentant vendre la Voluntad de Sauron per 1200 peles!

El veí de dalt ha dit...

Poso la foto al nostre Museu? ;-)

Mireia ha dit...

una mica friki sí, Anna. Però Tolkien, és Tolkien.

Josep ha dit...

Felicitats a qui li toqui.

Per cert, el dia és festiu o reinvindicatiu?

El veí de dalt ha dit...

Anna, carineyt t'he enviait un email. Respon-me'l, plis!

Anna ha dit...

la capsa: a mi m'avisa cada any en jacme. Si no se'm passaria, sóc terrible recordant dates!

matgala: gràcies! :P

jacme: jaja, és que no hi cabia a la foto ;) Ja saps que aquesta diada no me la perdo!

dan: no em donis idees... ;)

ma-poc: jaja, coses de la lectura compulsiva :P

dodger: jo les tenia més per mirar que per jugar, em tirava més el rol (mira, aquest llibre no estava al prestatge).

veí: al museu...? Per què...? :P

mireia: això dic jo ;)

josep: doncs... una mica de tot :D

veí: respost!